Innsbruck, Österreich

Har anlänt och har nu befunnit mig i denna underbara stad flera dagar. Idag har vi åkt skidor. Snöat och snöade som bara den så minst knädjupt överallt i pisten. Hur roligt som helst! På vissa ställen på fm gick det upp till midjan :) Bröt min lånestav första åket så fick hyra nya. Åkte inget åk för mamma för tror hon hade åkt upp med gondolen, sett pisten och sen tagit gondolen och åkt hem för det var sjukt mycket snö! Tar det nästa skiddag. Ikväll har vi varit borta på studentboendet hos Hampus. Grisigt på sina ställen vill jag lova! Nu ska jag röra lite i glassen inför morgondagens finmiddag och sen hoppa i säng. Puss hej

P.S Ingen bild Tina av den enkla anledningen att jag inte har tagit några!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0