Julledigt

Idag jobbade jag min sista dag det här året. Imorgon börjar min ledighet. Välförtjänt och välbehövlig! Ska hem till Falköping och fira lille Axel smo fyllde ett år i veckan. Myspys! Ska även träna träna träna och efter jul blir det Österrike och skidor för HELA slanten!

En liten tes min kollega tror starkt på och som jag fått bevisad för mig nu i höst: "Mår man bra på jobbet så mår man bra hemma. Mår man bra hemma så mår man bra på jobbet." Vet inte om det går att applicera på fler jobb än mitt men i samma veva kom vi fram till att vi snarare har en livsstil än ett arbete. Tror jag ska börja säga det när folk undrar vad man jobbar med. "Nej jag har en livsstil istället. Jag hänger på ett krigsfatyg!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0