Pannben

Igår var jag på min första friidrottsträning i hela mitt liv. Ja alltså jag var ju med i skolan och så men det är ju inte samma sak. Min goda vännina Nathalie höll i träningen för typ 14åringar och jag tränade med dem. Underskatta INTE 14åringar och deras träning. Superoligt var det iaf och nu ska jag öva på tripping och sånt och komma åter och visa att jag har blivit bättre. Träningsvärk i rumpan är det iaf idag!

Idag har jag mest gjort ingenting. Suttit inne när det regnat och ruskat. Vände ihop lite chokladmaränger förut och förresten. Har jag sagt att jag redan har vinterledigt? :) 1 månad utan jobb! Wooho!

Nu ska jag nog koka lite vatten och göra mig lite te och slå in lite julklappar. Man får ju passa på nu när man är ensam hemma. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0