Blivande student

Förresten har jag inte berättat vad jag ska göra i höst. Jag kom in på Officersprogrammet och ska nu börja plugga på Karlberg på FörsvarsHögskolan i Stockholm. 3 år och sen minst 1½ extra med nautik. Lång tid tänker vissa men jag ser det bara som en stor stor utmaning. Ska bli sjukt kul och det här är verkligen vad jag vill så det känns riktigt bra i magen. Kommer få springa mycket i skogen och skjutbanan men det hela kommer ju leda till en framtida karriär på havet så jag får bita ihop. Mitt största problem just nu är om jag kommer hitta mina gamla matteböcker eller inte. Tydligen är Matte D skönt att ha läst och jag har bara läst Matte C så kan nog vara bra att iallafall läsa igenom den kursen lite. Tror dock inte jag har kvar några matteantecknikngar. Jag skulle ju bli lärare eller språkvetare så tänkte nog att jag aldrig skulle behöva dem. Men oj så fel ja hade.. Någon som har sina böcker kvar? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0