Bullbak

Idag har jag strejkat mot min inre röst som säger "plocka upp och iordning på alla saker". Jag har sovit länge. Jag har promenerat med underbara Jonte. Jag har bakat bullar och jag har chatat med mina underbara vänner i Halmstad och Österrike. Nu sitter jag och laddar inför en kommande löprunda.

Har kommit fram till att de som jobbar i butik "Hundbiten", som ligger mittemot mitt hus, har seriösa kaffetider då de dricker kaffe. När de kommer sisådär halv 10 så sätter de på första kannan. Sen vid halv ett ännu en och vid tre likaså. Sjuk tjej tänker ni nu som vet detta men har lyckats stå i köket och tittat lite ut på gatan samma tid 2 dagar i rad och tror inte att deras kaffedrickande av en slump har sammanfallit dessa tåv dagar.

Ska ta några kort på lägenheten imorgon för att maila till min suktande vänner. Hoppas de blir glada :) Imorgon är det skärtorsdag. Hoppas jag får se några söta små påskkärringar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0