Ennen kurki kuolee kuin suo sulaa

För att summera vecka hittills så i måndags träffade jag söta lilla Axel och mamma Maria. Moster Eva var som alltid på plats. Jag fick en försenad julklapp som jag blev överlycklig för.
I tisdags träffade jag Jossan i skövde och gjorde en big catch up!
Igår åkte jag hit till Halmstad där jag sitter nu. Ida kom och mötte mig på stationen och sen myste vi med Ronja Rövardotter och glass hela kvällen. SIA hallon och saltlakrits är en stor hit! Kommer vara det enda jag köper härdanefter.
Idag , torsdag så ska jag följa med till Högskolan Hamlstad och undersöka studentlivet lite närmare men också träffa underbara Hassel! Jag läste en bit i "Konsten att översätta - Rune Ingo" igår så borde kanske vara pyttelite med i matchen och inte känna mig helt bortkommen. Förstår dock inte varför han jämför med finskan. Inte en jävel som kan finska som läser språkprogrammet i Halmstad. Vem fattar min rubrik liksom?

Hörde att det regnade uppe i Sälen så är inte jätteavundsjuk på er där uppe. Men saknar er trots allt. Det ska vi inte sticka under stolen med.

Bilder kommer i ett senare skede.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0