Styrmansgatan 21

Ida, Sara och Nathalie: Varsågoda!

Sovrum från ingångenToalettIngång till sovrummet och toaletten från vardagsrummetVardagsrummet från sovrummet sett (omålning av bord sker i hörnet annars ska bordet stå där med sina stolar)Vardagsrum från hallen settVardagsrumHall sett från vardagsrum (där också stolar som är på omålning)Kök sett från hallKökKök

Observera skostället ovanpå garderoberna :) Och ett stort skoskåp i hallen och ett skoställ precis innanför dörren. Jag gillar inte alls skor :P

Hoppas bilderna är till nöje. Nu ska jag se om min disk har försvunnit eller om jag måste diska den själv. Puss hej

Kommentarer
Postat av: Ida

pax för att sova i soffan när jag kommer! Där har jag legat förr!

2011-04-22 @ 19:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0