Teambuilding

Åter igen sitter jag hemma hos Jonte. Denna gång efter 2 dagars teambuilding med HMS Ulvöns underbara besättning. Gårdagen innehöll självpresentationer med enhörningar, skadeskjutna kråkor, cyklar och mycket blått. På em satte vi tänderna i lite olika aktiviteter. Vissa promenerade. Vissa sprang en runda. Jag och Nils SonO "Foppa" Forsberg hoppade ur våra skor och hoppade i en kanot. Supertrevligt att umgås lite med ett befäl och vi ramlade inte i :P Det var supermysigt och efter detta tog jag och Jonte ett dopp i sjön. Kallt som FAN!!! Sedan var det bastu och iordninggörning för att sedan duka, laga mat allihopa och sedan ät och dricka kungligt! Jag SonO och SlO satt uppe nästan ända till 2. Idag har vi haft lite schemagenomgång och samarbetsövningar.  Hopppas er veckostart har varit lika bra som min :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0