Dilemma, matprogram och te

Här på 35an är bara jag och Fanny hemma. Vi dricker te och pratar om hennes stora skidskoledilemma. På tvn går SJÄLVKLART matprogram. Primo Paolo.
Första dagen på sista veckan i skidskolan är nu avklarad. Snögubbar, glidare, snöbollar, snögubbar. Emilias skidor pajade idag första lektionen. Hon kommer nedspringande med skidorna i handen: "Maria! Mina skidor är sönder." Jag gav henne mina och fortsatte lektionen på endast pjäxor. Barnen skrattade men de lärde sig nog ganska bra.
Nu ska jag nog ta mig en promenad och kanske inhandla några ägg.

Kommentarer
Postat av: Heléne

Ja det ska va du som lånar ut dina egna skidor för att rädda någon annan, du är en riktig kompis du <3

2011-03-28 @ 19:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0