Längdskidor


Har idag testat längdskidor. Kan minnas mig åka i 7års åldern med farmor och farfar men det är också det enda så idag tog Natalie med mig ut i spåret. Vi åkte till Hemfjällsstugan. 5km ren uppförsbacke! Sista jag gör när vi kommer fram, då det äntligen går lite nerför, är att dratta på ändan. Till och med han som jobbade där skrattade. Efter en varm ciabatta framför elden begav vi oss hemåt igen. Äntligen nerför tänkte jag men då fick vi ju självklart motvind en bra bit. Har iaf inte skrattat och skrikit så mycket på länge! Tack Natalie för en underbart trevlig helg med aktiviteter av alla dess slag.
Eftermiddagen och kvällen fick avrundas med tre sorters kakor och Wii på 35an. Imorgon är det nya grupper och min näst sista veck här uppe i Sälen. Tänk så snabbt tiden har gått! Kommer sakna det hämningslösa kravfria livet här uppe när jag kommer hem. Ingen tvekan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0