Dop, plantan och Mådde

Vet att jag inte är någon hejjare på updatering men tänkte sumera helgen och veckostarten idag.
I fredags bar det av hemmåt för att på lördag åka till Baltak och gå på dop. Helt underbart mysigt och sen M A S S O R  utav god mat! Söte lille Axel fick jättefina presenter och det var allt som allt väldigt mysigt. Väl hemma i Falköping var det till att svida om snabbt som sjutton för att sedan bege sig till Soffipropp där Nathalie redan infunnit sig. efter många om och men kom vi till Plantis där jag tröttnade efter 30 min. Men bara att gilla läget och som grädden på moset blev Petter skyldig mig en 3 rätters middag som han gjort själv :D
På söndagen åkte jag ner till Kallek igen och där mötte inga mindre än Mådde och Jonte mig på stationen. Överlyckliga som vi var över att äntligen ses efter Modigs Indienresa på 4 månader gick vi in och köpte var sin pizza för att fira med hemma hos mig. Såhär i efterhand ångrar jag det starkt men that's life. Vi hade supermysigt och satt och pratade i soffan hur länge som helst. Jag vaknade sedan runt fem snåret dagen efter och spydde från dess fram till lunch ungefär. Matförgiftning! Men jag kan bortse från den kassa måndagen och konstatera att jag hade en kick-ass helg!

Bilder kommer en dag då mitt internet är lite mer på min sida. Puss hej

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tror att du kan fortsätta äta pizza på samma ställe...skulle gissa att du hade maginfluensa. Har nämligen hört 3 till som du träffade i lördags som har haft det efter helgen... :(

Jag hade det för flera veckor sedan så det är inte jag som har smittat!!! :)

Hoppas i alla fall att du mår bättre nu!

2011-05-06 @ 22:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0