2 dygn

Har jobbat två dagar till sjöss och oj vad det tog ut mig. Jag är helt slut! Var uppe i natt och satt ankarvakt och hela dagen idag har jag svept med vårt Mek48. Sjukt kul men utan energitillförsel blev jag lite grinig framåt lunch. Som tur är åtgärdades det med att jag fick luncha först. Tackar mina undervattenstridskollegor oerhört mycket för detta!
Idag har jag kört tredje dagen på första veckans armhävningar. Det gick över förväntan trots utmattningen av svepningen. Nu är det Let's dance och lite virkning tror jag. Puss hej

Kommentarer
Postat av: Therese

Go Maria go go Maria! Hejar på dig! Du kommer att göra hundra stycken om 6 veckor!

2012-04-14 @ 11:24:26
URL: http://modigtre.blogg.se/
Postat av: Mamma

Mat var tredje timma är det visst fler än jag i familjen som behöver, du får se till att ha en "bar" (eller va det nu heter)i fickan.



2012-04-14 @ 12:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0