Armhävningar i Berlin

Har över påsken varit i Berlin och sightseeingat med familjen. Supermysigt! :) Bilderna finns i Falköping så det får bli en annan gång. Imorgon börjar jag jobba igen. Har två dygn konstant jobb för att sedan gå på helg och ledigt igen. Bra jobb det där alltså ;) Jag köpte för övrigt 3 nya nagellack i Berlin. Supersnygga! Just nu pryder det lila mina naglar med små söta blommor. Jag har även börjat min kamp mot naturen och ska nu ge mig sjutton på att klara 100 armhävningar. En gammal kompis till mig, Hanna, har börjat och blev så inspirerad att jag bestämde mig får att testa jag också. Jag följer den här metoden och har avverkat 2 pass än så länge. Det går ganska bra tror jag. Vi får väl se om 6 veckor om jag kan göra 100 st eller om jag failar helt. Ska försöka tvinga med någon från jobbet också så man kan göra en "miniresearch" och se om det verkligen funkar eller om jag bara har tur/otur. Nu ska jag iaf ätat lite kvällsmat. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0