Bra jobbat Maria!

Idag har jag varit andra dagen på en förberedande instruktörskurs. Ska bli riktigt roligt att utbilda men är redan nervös. När vi slutade lite tidigare gick jag över på HMS Vinga och hjälpte till lite med splitsning. Tycker tamp och sånt är superkul så bara nöje! När jag var klar tog Amanda med mig ut på en löprunda. Sjukt härligt väder och riktigt skönt att komma ut. Benen mådde bra och klarade fint av armhävningarna när jag kom hem.  Nu nöjde jag mig inte där utan har också varit ute på en promenad med kära Elsa. Bara aktiva aktiviteter hela kvällen :)

Har också tagit en update med JossanKossan över Skype. Hon flyttade lite hastigt och lustigt till London och bor och pluggar nu där. Sjukt kul men lite långt bort tycker jag. Men jag får se det som en god anledning att få åka utomlands!

Jag är lite dålig på att äta rätt och framför allt tillräckligt mycket. Tänker att om jag böjar göra en veckoplanering kanske det går bättre. Vad tror ni om det? Älskar ju att laga mat och testa nya recept så det är inte där skon klämmer. Tror tiden är den största faktorn till att jag inte äta mer korrekt.

Har för övrigt nynnat på Kyss mig HELA dagen. Bästa mello producerat på riktigt länge. Nu måste jag sova för jag tänkte vara hurtig och, beroende på vädret, springa eller simma innan jobbet imorgon. Puss hej

Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte ska du va nervös.

Hade en lärar på en utbildning för något år sedan som va så proffsig och det sa jag till henne i utvärderingen vet du vad hon sa då?

- Jag tänker alltid att det sitter ett gäng kålhuvud framför mig som inte vet ett jota.

Har faktiskt använt mig av det någon gång och det funkar :)

Igår va jag på skolinf. i Tibro i en åk 3, där satt en å sov en annan satt å smacka HELA tiden, ska ALDRIG bli lärare.

Dom som du ska utbilda har ju sökt själva och har ett intresse så det kommer gå bra ska du se :)

2012-04-25 @ 08:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0