Onsdagsmys

Gårdagen bjöd på ett lååångt samtal med underbara tokiga Nathalie. Hur mysigt som helst att bara prata och få en lång uppdatering på våra liv. Jag lyckades också städa badrummet och tvätta fönstrena. Men såg för en stund sen att jag måste göra om ett. Det är flammigt! Fram på kvällningen så hamnade jag på Scandic och såg på hockeyn med Kalle hemifrån. Riktigt trevligt att ses och prata gamla minnen och få en uppdatering på alla där hemma. Tredje perioden såg vi hos mig med en öl. Alldeles lagom jobbigt efter en hel dag på resande fot :)
Idag tvättar jag allt. ALLT! Har jobbat lite för mycket det senaste tror jag. Men nu är det snart klart och jag ska snöra på mig löparskorna och ta mig ut i det fina vädret. Awesome!

Kommentarer
Postat av: Frida - Militärmamman

Härlig blogg! Som en liten energikick! Visst är det roligt att träffa vänner hemifrån som man inte ser så ofta! Ha det bra!

2012-04-11 @ 21:41:51
URL: http://militarmamman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0