Första pluton

Jag har hamnat i världens härligaste pluton. Många människor med helt olika bakgrund men alla med ett stort hjärta! Vi har redan jätteroligt tillsammans och jag tror de här första tre terminerna kommer bli sjukt bra :)
Den här veckan har vi varit ute i skogen på ensamdygn och triodygn. Jag kom inte fram till några livsavgörande beslut direkt men det var ganska mysigt. Kantareller, kortspel och kottkastning.
Idag ska det vara ankringscermoni och sedan middag med kompaniet. Jag har blivit anspråkstagen för att fippla lite extra med det där. Vi får väl se hur det går. Stukade foten i skogen så har jälvigt ont när jag belastar den så får väl hoppas att det inte är någon språngmarsch som ska genomföras. Nu ska jag snart iväg. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0