Första veckan

Hej! Jag överlevde första veckan på Karlberg riktigt bra och snart har jag också genomlidit två fruktansvärt långa tågresor ToR Sthlm-Kna. Får jag inte flyg hem så får det nog bli till att snällt hitta en annan plats att bo.
I helgen har jag hjälpt mina vänner att flytta. De har precis köpt hus och igår skulle alla möbler på plats. Det gick superdupersmidigt och min hjälp behövdes endast i knappt fyra timmar. Huset ligger strax utanför Karlskrona och har en fantastisk utsikt över vattnet och en härlig grön trädgård. Hoppas verkligen att de kommer att trivas!
Nu är det en vecka i skolan för att nästa helg (förhoppningsvis med flyg) ta mig ner till Karlskrona igen där mina föräldrar möter upp. Jag har inte träffat dem sen de släppte mig på flygplatsen i Frankrike och saknar dem massor! Syrran kommer inte med men henne får jag träffa om några veckor så vi får överleva :)
Nu blir det till att uppsöka bistron och se om de har några trevliga mackor. Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0