Tvättmaskinen går på högvarv

Igår låg jag mest i soffan och sov :p Men vid femtiden så tog jag iaf tag i mig och gick bort till Elsa och Magnus. Vi tog bilen ut till Max och sen ut till deras HUS i Allatorp. Så fort vi ätit upp så började arbetet. Målning stod på schemat och det var kök och vardagsrum som var dagens mission. Det var mysigt och roligt. Framför allt blev det riktigt snyggt!! En asfräck grågrön färg i köket och grått i vardagsrummet.
När vi var klara åkte vi in till stan och gick en sväng på sailet. Inte mycket att ha!
Idag ska jag tvätta upp det som ska med upp till Sthlm. När det är torrt ska det ner i en resväska för imorgon bär det av till Karlberg slott i Stockholm. Börjar faktiskt bli lite nervös nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0