Halmstad

I fredags direkt efter jobbet tog jag första bästa tåg till Halmstad och Ida! Vi har ätit mat, träffat Hassel och hans farm med djur (Ja 4 hundar, 5 katter och ett gäng kaniner är mer än en flock), sett Melo med Idas pojkvän, dansat på krogen och bara rått om varandra. Så himla mysigt! Kan ni påminna mig lite oftare att jag behöver sånt tack! När jag kom till Karlskrona igen så dumpade jag bara väskan för att ge mig ut på LÅNGpromenad med Therese. 2 timmar var vi iväg och långt gick vi. Härligt! Nu sitter jag nerbäddad i sängen med lite te och Veronica Maggio.

På fredag ska jag åka hem till Falköping och jobba. Nu tänker ni att är det inte därför jag bor i Karlskrona? För att jag jobbar där och där har ni rätt men jag har ju också förmånen att vara uttbildad till att göra det jag älskar mest av allt i hela världen. ÅKA SKIDOR! Så jag ska på min lediga vecka åka hem och jobba lite skidskola och lära ut lite skidor och lift och sånt därnt till de danskar och svenskar som så önskar. Ska bli fruktansvärt roligt och jag ser verkligen fram emot det! Finns inget bättre jobb än skidlärare! Inte ett enda. Hur många förslag ni än kommer med så finns det inte ett enda som är bättre! Hoppas ni har haft en bra helg allesammans! Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0