Risgrynsgröt och Anna Ternheim

Igår var vi ute på sjön med jobbet (percis som tisdag och onsdag) och jag hade superroligt! Fick köra massa båt och även sitta en sväng i sonaren. Älskar verkligen mitt jobb. Många som klagar på kylan men tycker inte att det är så hemskt. Klä dig med många lager och bit ihop så klarar man det också. Det jobiga är att man ofta har dyngsura handskar så händerna blir till stela ispinnar men vad gör det när solen skiner och man ska bärga sin referensmina.

Idag har jag gjort risgrynsgröt. Så himla gott! Har även slängt in lite tvätt i maskinen. Skönt att ha lite rent när jag åker till Halmstad nästa helg. Jag ska nämnligen hälsa på Bästa Ida! :D Ska bli så himla kul!! Men först nu på söndag så ska jag och Therese på Anna Ternheim. Sjukt taggad på lite bra musik!

Nu ska jag byta tvätt och sen gå och klippa mig. Får se hur mycket hår som finns kvar när jag kommer hem. Hoppas ni har gott om snö hos er för här börjar grunden för en bra vinter komma :) Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0