Söndag

"Idag är dagen efter igår och dagen före imorgon." Smarta ungar jag har i skidskola alltså. Malva och Elma var helt störtsköna idag. Till och med sol hade de beställt åt oss och tänk vad snälla vädergudarna var. Efter en hel dag med snöstorm så sprack det upp inför sista lektionen och solen sken som bara den! Jag tror att efter 2 dagar med min överentusiasm är det tur att jag är ensam där uppe imorgon för de andra skidskolelärarna bara skakade på huvudet så fort jag hoppade av glädje när vi skulle ut till lektionerna. På tisdag ska jag kolla på ett längdåkningskit. Sjukt sugen och Pelle har lovat att hänga med på kvällen ner till Byttan och checka läget.

Nu sitter jag mätt och belåten i soffan och lyssnar på musikaliska genier. Titta bara på det här så fattar ni. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0