Tvtofflor

Jag är äntligen klar med första paret. Var superlätt att göra och gick till min förvåning väldigt snabbt :) Dock blev de lite för små. Kanske storlek 39 eller sådär men vad gör det när det var enkelt men ändå ganska stimulerande. Har redan börjat med nästa par som förhoppningsvis blir lite större så jag kan använda dem själv :)



Tänkte ta tillfället i akt att slänga ur mig ett par ord om gårdagens deltävling också. DET VAR KAOS! Herregud. Släpper de in vilka låtar som helst i deltävlingarna? Jag tycker Sean Banan var mycket men Ranelid och falsksjungande småpojkar? Jag älskar och hatar Melodifestivalen precis lika mycket. Skönt att de många prgrammen leder fram till ESC som man inte kan annat än älska för sin trångsynthet! Sådär nu har jag klagat nog och hoppar i säng för att sova några timmar innan mer skidskola väntar. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0