Kan inte säga nej

Vet ni vad? Idag ska jag sjunga med en kammarkör. Ska bli så otroligt underbart att få sjunga lite igen. Tror vissa på jobbet kommer uppskatta att jag får utlopp för mitt stämsångsbegär också. Alla vinner alltså på detta. Är lite nervös. har itne sjungit på LÄNGE! Sen innan lumpen. 2 jävla år! Fattar ni? Hur lång tid som helst. Hoppas det finns någon sån där som säger "det är okej att sjunga fel". Jag behöver någon sån tror jag! Du vet vad jag menar Märta ;) Taggar iaf med Maggio hemma nu. Antar att det är helfel innan kammarmusik men vafan, jag är ny på det här!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du älskar ju att sjunga och gör ju det jämt och överallt så detta va ett bra intiativ.

Jag håller tummarna här hemma.

Hoppas, hoppas det går bra <3

Massa kramar <3

2012-01-26 @ 18:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0