Söndag



Sista dagen på veckan. Dagen innan jobbet börjar igen. Den dag jag brukar få mest gjort här hemma. Idag har jag fikat med Gabbi. Strukit. Ja mamma, tro det eller ej, jag har strukit. 4 skjortor, en hemmavirkad grytlapp och en duk. Har aldrig struikt så mycket på en gång i hela mitt liv tror jag. (Jag är ingen strykar-tjej, absolut inte.) Jag (läs pappa) har även sagt upp mitt kassa mobila bredband. Jag har sprungit 8 km. Jag har bett Eric om hjälp med min tv men sedan löst problemet helt själv. Behövde inte ens ringa min jourkollega jag har i sådana här tillfällen.
Imorgon, ny vecka, nya möjligheter. Träning står högt på prioriteringslistan. Städa mitt skåp på jobbet lika så. Tur att jag går vakt på torsdag. Nu ska jag fixa lite te och sortera lite räkningar. Puss hej

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tur att jag satt ner....har du haft framme strykbrädan?

Vad du är flitig som tränar så mycket, kan du inte skicka lite motivation hem till mig.

Ha en bra vecka, kramisar i massor från mamma.

2012-01-15 @ 19:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0