Solbränd tjej

För 10 minuter sedan bestämde jag mig för tat gå och lägga mig. Sen började en film med en så gripande inledning att jag om det fortsätter likadant kommer sitta fast här till 01.40 när den är slut. Snabb summering av tiden som gått:
Varberg med familj i husbil. Lärde mig Geocacha med mamma och pappa.
Bal och student av Frida i Alingsås. Åt en supergod lax. Dog lite så god var den!
Jobbad mina sista dagar instruktör för den här gången. Sorgligt men sant.
Flyttat Gabbi och ätit flyttpizza. Den är alltid given.
Spenderat en heldag med Elsa och Magnus. Promenerat 15 km, loppmarknat och grillat.



Min vänstra benhinna har krånglat lite för mig det senaste. Har inte haft jätteont men lite små känningar har det allt funnits. Har därför tagit det lugnt med löpningen en tid nu. Långpromenaden kändes förträffligt bra idag så ska testa en lätt löprunda imorgon. Återkommer med resultat.
Är det någon som har tips på axelövningar utan vikter och maskiner? Jobbar på ett kroppsviktsprogram att kunna köra som komplement ute i det gröna i sommar. Hjälp erfodras för att kunna fullfölja det missonet. Nu är reklamen slut. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0