Svensk sommar

Dålig uppdatering av mig här men ska försöka åtgärda detta nu. Förra helgen blev jag spontant medbjuden till Hultsfredsfestivalen som chaufför till artisterna. 39h jobb på 3 dygn. Inte mycket sömn där. Men vad gör det när hela helgen var det roligaste jag gjort på länge? Inte varje dag man kör Noel Gallagher liksom. Min puls var lika hög som deras efter showen.
Sen i måndags måste jag erkänna att jag var långt ifrån på topp på jobbet men som tur var har jag de underbaraste av kollegor så det var ingen fara. Medan jag låg på durken och läste högt så satt Condrup och vägrade röra på sig efter att ha cyklat 30 mil(Vätternrundan) under 10 timmar och Eric sprang runt och kollade upp allt jag läste. Underbart samarbete!
Nu i helgen så bar det av mot Alvesta och Stamps enkla boning. Eller inte så enkel. Massa teknik. MASSOR!!!! Har aldrig sett något liknande i hela mitt liv. Sjukt trevligt hade vi. Mycket mat och väldigt trevligt sällskap :)
Idag fyller jag år och givetvis är det dåligt väder. Ingen sol så långt ögat når! Ska snart ta mig i kragen och göra en tårta. Tror det blir något med choklad ;)

Kommentarer
Postat av: Catarina

Grattis på födelsedagen =o)

2012-06-24 @ 21:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0