En liten tanke

Jag tror att jag snart har sovit ikapp efter övningen. Har sovit 12h två nätter i rad nu. Skönt! Idag när jag vaknat och fått i mig frukost så smorde jag in mig med lite solskydd, tog min Fitness Magazine och gick ut och satte mig i solen två timmar. Hur skönt som helst. När jag läste kom en fundering jag haft ganska länge upp igen. Om man kanske ska ta och anmäla sig till ett sånt där jäkla löparlopp. Inte något maraton eller så men en mil kanske. Har aldrig sprungit så långt i hela mitt liv men är itne långt ifrån nu. Ni som gjorde lumpen med mig vet att löpning var det värsta jag visste men jag har ändrat inställning och det gör mycket. Någon som har tips på lopp? Alla tjatar ju så om stämningen på stora lopp så ska jag springa så får det vara ett lopp med stämning :) Så nu vet ni vad jag går och funderar på såhär en söndag i maj. Gjorde för övrigt rabarberkräm, bröd och köttfärsbiffar igår. Och köpte tulpaner. Ne här kan jag inte sitta svettig och dann efter träning. Dusch och sen ut i det fina vädret igen. Puss hej

Kommentarer
Postat av: Therese

Tjejmilen på Lidingö går i september

Midnattsloppet i några olika städer går i augusti



Är några förslag som har stämning bäst är nog midnattsloppet pga att det är på kvällen och i en stad :)

2012-05-14 @ 22:46:01
URL: http://modigtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0