Händelserik dag

Igår kväll sa jag till mina vänner att imorgon ska jag inte göra någonting. Bara ta det lugnt. Blev det så? Nej inte direkt. Frukost och virkning till världens bästa Nyhetsmorgon. Långlunch på Nya Skafferiet med Gabbi. Vi försökte bättra på brännan så gott det gick och satt i protest utan koftor trots att det fläktade friskt. Sen tog jag mig hem för att samla krafterna till mitt första seriösa intervallöppass. Det tog en timma men oj vad det gick bra när jag väl kom iväg. Solen sken och fåglarna kvittrade och det kändes som alla jag mötte tänkte "Oj vilken hurtig tjej". När jag väl kom hem och hade stretchat klart ringde jag min kära mor för att planera lite. Slutade med att vi snackade en bra stund. Jag är så lycklig som har så bra kontakt med mina föräldrar. Nu har jag lyckats få i mig lite middag och kaffet håller på att rinna igenom. Resten av kvällen skall jag spendera framför datorn och tvn i hopp om att min lägenhet ska dammsuga sig själv. Har inte fungerat så bra hittills men jag ger inte upp ännu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0