Hanna, sol och mat

Kärt barn har många namn. Jag har spenderat min helg med von H/Harry/HannaMontana. Vi har haft sjukt roligt och skrattat oss igenom den mesta tiden. Igår gick vi upp tidigt och packade matsäck och tog färjan ut till Aspö. Där ute skulle det öppnas stängda hemliga rum. Vi stod i kö i flera timmar för att sedan få gå ner i ett hål i marken. 30 meter ner och skyddat från en atombombning. Sjukt fräckt att se!
Sen igårkväll var det mitt absoluta favoritprogram. En gång per år vet jag exakt vad jag ska göra och hur det går till. Min åsikt om regeländringen att man bara fick rösta en viss period EFTER alla bidrag dessutom är inte jättepositiv. Tycker sjukt synd om de som sjöng första 5. Inte speciellt gynnande för dem och vem vet, nästa år är det vi som står där och är först. Inte så jäkla kul direkt! Men för att återgå til själva tävlingen: VI VANN!!! Vi vann med råge dessutom! Loreen ägde hela arenan och förutom att Sverige var bra så hittade jag utstyrsel för mina blivande brudtärnor. De skall bära likadana diadem som Ukrainskan gjorde. Bara för att det inte ska vara någon tvekan om vem som är snyggast. Att de redan nu tvärvägrar ser jag som en utmaning. Om det så krävs flera års övertalning så ska det gå! Nu går iaf nästan alla låtar på repeat här på 21an. Det första jag tänkte när jag vaknade i morse var texten till Waterline. Skadad tjej. Ja jag vet!
Idag var vi ute på Långö en sväng och trots att jag smort in mig så brände jag mig lite på ryggen. Typiskt! Jag klarade iaf hårbotten. Hanna klippte till min kaluffs på morgonen så risken för bränd hårbotten var stor. Riktigt stor! Men jag klarade mig fint :)
Nu ska jag virka lite innan läggdags. Måste vara pigg och alert för imorgon ska vi vara i simhallen och vända livflottar och hoppa från 5m med flytvästar. Love it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0