Hundvakt

Imorgon ska jag ta hand om Scoobi. Ska bli hur mysigt som helst! Idag har lägenheten INTE dammsugit sig självt men jag tappar inte modet. Snart så :) Jag täntke att den kanske behövde lite tid för sig själv så jag gick till simhallen och tog en tur bland de gamla damerna i poolen. Sen gick jag upp till Elsa och Magnus och pratade lite skit. Funderade på om lägenheten behövde ltie extra tid så jag tog en runda och klirrade nya löparskor på InterSport. När jag kom hem hade jag uppenbarligen givit lägenheten alldeles för lite tid. Den var fortfarande inte dammsugen. Men jag tror att min lägenhet fixar det över natten för imorgon kommer en söt liten hund och springer runt här och då bör det vara dammsuget. Vare sig lägenheten vill eller inte!

Kommentarer
Postat av: Sara

Dammsug efter att hunden varit där istället! Blir ju ändå hår överallt!

2012-05-15 @ 20:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0