Lay all your love on me

Jag sitter utanför mitt hus i shorts och linne, lyssnar på ABBA och käkar kvällsmat efter en trevlig men varm löprunda. När jag gick ut för en stund sen så var det 21 grader i lägenheten och 23 utanför. 23! Helt sjukt varmt idag. Jag klagar inte utan lapar i mig all sol jag kan få. Käkade snabbt snabbt snabbt idag på lunchen och satt sedan nästa 40 min i solen med kaffe. Och efter middagen satt jag kvar lite på halvdäck bara för att det var mysigt.
Igår var jag och Gabbi på en trevlig utflykt ute på Sturkö. Vi åkte ända ut till campingen och låg där och solade och badade några timmar. Jag har inte varit där ute sen vi var där med familjen 2009. Det var precis lika mysigt som jag minns det och jag funderar på hur lång tid det kan ta att cykla dit ut. Kanske någon timma beroende på fart och trafik. Man kanske ska ta sig en tur i sommar..
Idag hade jag första dagen ute på Sjöstridsskolan (SSS) men eleverna börjar inte förän imorgon så idag var mest schemagenomgång och sånt där annat viktigt. Jag hade lite refresher på all CBRN-mtrl. Det finns verkligen hur mycket som helst och jag kommer inte kunna allt hur mycket jag än försöker. Tur att jag har lite tid innan de lektionerna är så jag kan sitta och pilla med alla maskiner och läsa lite instruktionsböcker.
Igår klarade jag för övrigt 52 armhävningar. 52! Snart är jag uppe på 100. Snart :) Tänkte tipsa om en mysig blogg som min gamla kollega/kompis skriver. Det är mycket mycket mycket om träning men också lite små tips på mat och annat kul. Kolla in den HÄR! Ta en titt vet ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0