Sommarfest

Veckan har sprungit iväg och imorgon är det fredag men också 1 juni. Det betyder att Majutmaningen är över. ÄNTLIGEN! Vet inte jag har berättat vad det är men om jag missat så kommer en snabbförklaring nu. Varje dag i maj månad har jag och 3 tjejkompisar gjort en "omgång" plankan. 3 plankor varje gång och vi böjade lite försiktigt med 45s/45s/max oxh sen har vi bara ökat. Kul att se om det har gett några resultat rent utseendemässigt. Starkare har jag abslout blivit. Idag körde jag 60s/60s/100s :)
Idag har vi varit i badhuset igen och jag förstår inte varför jag inte är där oftare. Jag låg i vattnet från 13.00 till de tvingade mig upp strax innan 16. Vatten i alla former är min grej!
Idag vart det Sommarfest på SSS och jag var bjuden. Gick dit med glatt humör och blev ändå glatt överraskad. Började med skumpa för att sen övergå i gott sällskap, kanske lite dåliga geografikunskaper men det kan jag leva med, vin och supergod mat. Har än så länge trivts jättebra som instruktör. Hoppas verkligen det kommer fler tillfällen.
Imorgon åker jag hem till Falsketa för att hoppa in i husbilen på dirren och dra iväg ner mot Varberg för att sedan åka till Alingsås på söndag och fira Frida som tar studenten :D
Att Sara har paxat Ott Lepland känns för övrigt inte helt okej. Ju mer jag lyssnar på hans vackra röst vill jag gifta mig med honom. Tänk att få vakna till den rösten som säger godmorgon för resten av livet. Tänk..


Förresten så har det snöat i Åre idag. Hur underbart låter inte det? Va? Va? VA???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0