Pluggeliplugg

Vi har mycket att göra i skolan nu. JÄTTEMYCKET! Och alla som någonsin pluggat vet att det betyder att minsta lilla sak som kan ses som ursäkt för att inte plugga är välkommen. Just nu är jag ju "tvungen" att göra ett blogginlägg så mina, typ 2, läsare inte tror jag struntar i dem.
I helgen ska jag hem till Falköping och där lät jag nog tyvärr vara asocial och härska över något av rummen med alla mina böcker och alla mina olika förberedelser. På söndag är det kalas och då har jag faktiskt planerar in lite ledig tid för mig själv så jag till och med hinner träna ett pass innan.
Nej nu säger datorn att jag måste skiva lite. Hörs när den här kursen är över! Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0