Sjukstuga, nej tack!

Förra veckan bodde jag tajt med resten av marintäten där flera var sjuka. Jag stålsatte mig med inställningen att "bara vi inte kramas och jag tränar kommer det gå bra". Idag på måndagsflåset gick det sämre än vanligt och pulsen gick upp högt vid ett "lägre" tempo. Sen att grupperna var helt sjukt ihopsatta kan vi prata om någon annan gång. Nu på kvällen har jag haft lite frossa och jag börjar bli täppt. Vill verkligen inte bli sjuk så vilar morgonpasset imorgon och hoppas att det bara är en snabb släng av förkylning som inte kommit för att stanna.

Idag på löpningen så kändes benen tunga, lungorna små, blodcirkulationen dålig och motivationen i botten. Tur att vi sprang i grupp då jag inte hade något val utan var tvungen att fortsätta då de andra inte skulle behöva vänta hur länge som helst på mig. (Låg redan långt efter klungan) Träning bruka alltid få mig på bra humör men idag var det inte kul alls. Varken under passet eller efteråt. Tur att det är en ny dag imorgon och förhoppningsvis vaknar jag utan feber och snuva :) puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0