fredag

Idag har jag inte pluggat en enda sekund. Gud så skönt med helg :) jag tog sovmorgon och käkade sen en långfrukost framför tvn. Hade tänkt att se vad min "nya" cykel gick för men som tur var slog det mig att pappa berättat att styret satt väldigt löst. Hade inte varit kul att helt plötsligt sitta med styret i handen.
När pappa väl kom hem och kunde hjälpa mig att fixa lite och jag gav mig iväg en sväng. Måste säga att det gick helt åt skogen. Kedjan hoppade av och växlarna krånglade. Däcket packade och det hela slutade med att jag fick bära hem cykeln och sen vidare till cykelverkstaden där den nu bor tills vidare.
Ikväll bjöd jag kära pappa på trerätters middag. Morotssoppa med ingefära och parmachips. Grönsakspaj med fetaost och lax. Lingonmousse. Mumsigt som bara den!!
Imorgon ska jag träffa sötaste Ida. Ska bli så härligt! Nu ska jag se klart nowhere boy om John Lennon. Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0