Måndag och tisdag

Ja jo måndagen var mest resa. Flyg som inte gick och sen nästa flyg som var sent och sen fick vi inte köra fram till gaten och sen var flygbussen sen och sen var det i princip bara att vända på Karlberg. Jag bytte väska och packade alla böcker och satte mig på första bästa tåg hem till Falköping. Det hela resulterade i 10h 30min restid. Min hjärna var lite trött på ansikten efter det av någon konstig anledning.

Idag gick jag upp med tuppen och satt 06.15 vid köksbordet och började skriva på hemtentan. Till och från hela dagen skrevs det och nu ligger jag äntligen till sängs. Ska dock nämnas att jag fortfarande funderar på formuleringar till tentan.
Framåt kvällen körde jag ett styrkepass hemma med syrrans hantlar och kroppsviktsövningar. Jag vågade inte springa direkt efter förkylningen men försökte mig på lite styrka iaf. 11 övn, 10reps av varje och totalt 10 varv var målet men efter 7 varv skakade kroppen av utmattning och jag började bli lite yr. Man ska alltid lyssna på kroppen så stannade där , nöjd med min prestation.

Nu måste jag verkligen sova. Ska upp runt 6 imorgon också så vore skönt att vakna utvilad. Puss hej. Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas du vaknade pigg och glad idag! Låter som ett jobbigt pass igår, och sju varv är ju grymt även om du hade tänkt tio fr början!

2012-10-17 @ 07:43:51
URL: http://jagskabaratrana.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0