Packdag

Känns som alla är väldigt effektiva idag på Mandelblomsgatan. Pappa har hela dagen packat ur husbilen som skall ställas in. Syrran har börjat packa till Kenya som hon åker till om bara några dagar. Och jag har packat för hemfärd till Sthlm.
I morse såg jag på duktiga Lofsan på morgontv och gav mig sedan ut på mitt planerade intervallpass. Allt gick bra och när jag kom hem kände jag mig sjukt effektiv då jag bakade bröd, lagade kycklinggryta, packade och tvättade lite. Allt på en gång :) om några timmar sätter jag mig på tåget och ska se en film hade jag tänkt. Ska bli mysigt :)
Imorgon ska vi springa milen med skolan. Vi får väl se hur det blir. Hoppas komma under 58 iaf. Men som sagt, vi får se :) nu ska jag mysa lite med syrran i soffan! Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0