Weekend i Sthlm

SF har tjänat ganska mycket pengar på mig senaste tiden. Bourne 3, Hypnotisören och Taken 2. Alla bra och att rekommendera.
Idag har jag hittat något helt underbart. Strömstedt och Berg samtidsterapi. Det är en podcast där Jenny och Carina pratar om allt och inget. Helt fantastiskt oförskämt bra! Jag har gått runt på Ikea och småskrattat för mig själv. Folk tittade lite snett ibland men det gjorde liksom inget för det var så himla roligt.
I fredags hade vi mässdans vilket resulterade i ett sent sänggående. Typ morgon. Tror klockan var fem. Men vi hade roligt så det fick vara okej. Nästa gång hoppas jag att jag kan få upp en eller annan sjöman :)
Måste måla om mina naglar i morgon så behöver sova nu så jag kommer upp i tid. Behöver också kurera min hals som gör ont. Sov gott. Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0